1 Φεβρουαρίου 2021

ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΠΑΖΑΡΟΥ


Αγαπητοί́ φίλοι συμπολίτες, καθοδηγούμενος από δίψα και αγάπη για προσφορά́ στα κοινά́ της πόλης μας, θέτω ενώπιον σας την υποψηφιότητά μου για τις επικείμενες βουλευτικές εκλογές του Μαΐου.

Νιώθω έτοιμος να αναλάβω με σύνεση την ευθύνη που φέρει η υποψηφιότητά μου και σας προσκαλώ να γίνουμε συνοδοιπόροι σε αυτό το δύσκολο ταξίδι, για μια καλύτερη Πάφο, για την ευημερία και την ισότιμη διεκδίκηση των δικαιωμάτων και ευκαιριών της!

Είμαι γνώστης των προβλημάτων σας, έζησα και ζω ακόμη, τις ίδιες αγωνίες με εσάς, να μετράς και το τελευταίο κουκί για να συντηρήσεις την οικογένεια, την επιχείρηση σου, να πληρωθούν λογαριασμοί και υποχρεώσεις.

Διανύουμε καταστάσεις που επέφεραν οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις στην κοινωνία μας αλλά και κρίση εμπιστοσύνης προς τους θεσμούς. Η ανοχή και η αποχή δεν είναι όμως η λύση. Αντιθέτως, οφείλουμε να υψώσουμε το ανάστημα μας και να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει, δίνοντας την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους, με σύγχρονες αντιλήψεις αλλά πιστών στις αξίες της ανθρωπιάς, του σεβασμού και της ειλικρίνειας, να εργαστούν και να μετεσιώσουμε όλοι μαζί, το κοινό όραμα για μια Πάφο όπως της αξίζει, σε πράξη! Χρειάζεται πρώτα εσείς να πιστέψετε σ’ εμένα, να μου δώσετε αυτή την ευκαιρία να γίνω ο δικός σας άνθρωπος, η δική σας δύναμη ανθρωπιάς! Αυτή την ευκαιρία ζητώ με την ψήφο σας να μου δώσετε!

Χαράλαμπος Πάζαρος

Υποψήφιος Βουλευτής ΔΗΣΥ Επαρχίας Πάφου