26 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΧΛΩΡΑΚΑΣ (Απο την ΄ντυπην έκδοση)



-Απρίλιος 2012-



ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΧΛΩΡΑΚΑΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΗΣ

Η εφημερίδα της Χλώρακας είναι είδος περιοδικού χρήσιμον και ωφέλιμο που γράφεται και εκδίδεται αποκλειστικά και χωρίς άλλην βοήθεια οικονομική ή άλλην πώς, μετά μεγάλου μόχθου και πολλής δυσκολίας μόνον από εμένα, αφιερώνω δε για αυτήν την εργασία απεριόριστο χρόνο και χρήματα, ως προς τούτο όμως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, γιατί έχει αγκαλιαστεί και εκτιμηθεί δεόντως όχι μόνον από τους πολίτες της Χλώρακας, αλλά και όλων των περιχώρων.
Η έκδοση της σκοπό είχε την προώθηση τοπικών θεμάτων, ιδιαίτερα σε συνάφεια με ζητήματα κοινωνικά, ιστορικά και πολιτιστικά, καθώς και την πληροφόρηση της κοινής γνώμης με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την τήρηση του κώδικα δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Επίσης με το κύρος και την απήχηση της στην τοπική κοινή γνώμη, προσπάθησε να έχει παρεμβάσεις σε όσα πιο πολλά ζητήματα και γεγονότα μπόρεσε, με σκοπό την εμπέδωση της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης, αλλά προπάντων της ηθικής δεοντολογίας από όλους προς όλους.
Δημοσιεύοντας πάσα επιμορφωτική και πολιτιστική πράξη και γράφοντας περί ονομαστών ανθρώπων, φιλοσόφων και άλλων προσώπων, καθώς και καταγράφοντας όλα τα ζητήματα και γεγονότα, προσπάθησα να καταστήσω την μικρή μου εφημερίδα ως λογοτεχνικό περιοδικό, ξεφεύγοντας από τα συνήθη δημοσιεύματα άλλων εντύπων, έχοντας ως επιδίωξη μου την καλλιτεχνική δημιουργία και την παραγωγή πνευματικού έργου.
Τον τελευταίο καιρό με την μεγάλη οικονομική κρίσιν την οποίαν διερχόμεθα, πολλά περιοδικά και εφημερίδες στον τόπο μας και σε άλλες χώρες διέκοψαν την έκδοση τους, ενώ άλλοι περιόρισαν τον αριθμόν εκδόσεων τους.
Είναι μια Παγκόσμια οικονομική κρίση, από την οποία όλοι αντιμετωπίζουμε μεγάλες δυσκολίας καθώς τα έξοδα μας αυξάνονται, ενώ τα έσοδα μας μειώνονται.
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, έχω και εγώ περιέλθει σε μεγάλη οικονομική δυσπραγία.
Την δύσκολο αυτήν περίοδο με το δυσβάστακτο οικονομικό κόστος για την έκδοση της μικρής μου εφημερίδας, έκαμα διάφορες σκέψεις ως προς τον τρόπον συνέχισης της εκδόσεως της και όπως μη ανασταλεί η κυκλοφορία της.
Ζήτησα συνεργασία από φορείς της κοινότητας της Χλώρακας όπως Κοινοτικό συμβούλιο και ΣΠΕ για να εξευρεθεί τρόπος επιχορήγησης, οι προσπάθειες μου όμως δεν απέδωσαν, γι αυτό αναγκάζομαι ελλείψει οικονομικών πόρων να αναστείλω την έκδοση της εφημερίδας της Χλώρακας, υστέρα από τέσσερα περίπου χρόνια κυκλοφορίας της.

Ο εκδότης, Κυριάκος Ταπακούδης