30 Ιουνίου 2018

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΟ ΠΑΦΟΥ



Αξιότιμη κ. Έπαρχος

Είμαι ο Κυριάκος Ταπακούδης δημοσιογράφος και εκδότης της ηλεκτρονικής εφημερίδας της Χλώρακας. Πιστεύω ότι με ενθυμείστε από προηγούμενη ηλεκτρονική μας επικοινωνία παρ’ όλα αυτά σας υποβάλλω εκ νέου τα σέβη μου.
Αποτείνομαι σε εσάς ως αρμόδια του θέματος εκ νέου, για ίδιον περιστατικό το οποίον κατήγγειλα σε εσάς  προ ορισμένου καιρού. Η καταγγελία μου ήταν μόνο προς εσάς, και όχι κοινού ενδιαφέροντος.
Σήμερα, επειδή δεν έλαβα απάντηση σας, και επειδή ένεκα της καταγγελίας μου υπόκειμαι υπό κατατρεγμό όπως πιστέυω από τον γραμματέα του Κοινοτικού Συμβουλίου και συνεπίκουρο του τον Κοινοτάρχη ο οποίος ως φαίνεται τον έχει σε ψηλή παντιέρα  και του κάνει τα χατήρια, αποτείνομαι εκ νέου κοντά σας δια ανοιχτής επιστολής, ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες αν έχω άδικο ή δίκαιο.
Κατάγγειλα σε εσάς τον Γραμματέα του Κοινοτικού Συμβουλίου ότι έλαβα παράπονα ως δημοσιογράφος για ανάρμοστη και απαξιωτική συμπεριφορά του σε πολίτες της Χλώρακας. Χωρίς να με ενημερώσετε αν κάνατε οποιανδήποτε έρευνα, από τότες οι φορολογίες μου έχουν υπερχρεωθεί, και κάποιες αγγελίες εκ του νόμου επί πληρωμή σε εφημερίδες  του Κ. Συμβουλίου για προσφορές, έπαυσαν να δίνονται προς την εφημερίδα μου, με φανερό σκοπό την «τιμωρία μου» για την εν λόγω καταγγελία, καθώς και σε αναρτήσεις του Γραμματέα στο facebook, που αφήνει έμμεσα υπονοούμενα προς το άτομο μου.
Θέλω να σας πληροφορήσω ότι πληρώνω αρκετές χιλιάδες φόρους στο Κοινοτικό Συμβούλιο. Θέλω να σας πώ ότι ένα ή δύο εκατοντάδες ευρώ το χρόνο για μένα ως πληρωμή των δημοσιεύσεων δέν έχουν άξια, και αρκετές από αυτές δεν τις έχω εισπράξει από απόφαση δική μου. Θέλω να σας πληροφορήσω ότι υπάρχει απόφαση της ολομέλειας όλων των τελευταίων τριών κοινοτικών συμβουλίων να δημοσιεύουν στην εφημερίδα της Χλώρακας ως τοπική εφημερίδα η οποία έχει πέραν τα ν 15000 αναγνωστών, εν συγκρίσει με τις τοπικές εφημερίδες της Πάφου οι οποίες έχουν πολύ λιγότερους αναγνώστες. Απλά η καταγγελία μου αυτή, αφορά θέμα ηθικής τάξης.
Θέλω να καταγγείλω εκ νέου τη συμπεριφορά του γραμματέα του Κοινοτικού Συμβουλίου, και σας πληροφορώ ότι θα αγωνιστώ για τα δίκαια μου και για την επιβολή του ηθικού νόμου. Θα σας παρακαλούσα να με ενημερώσετε αν δεν είναι της δικαιοδοσίας σας η καταγγελία μου αυτή, ώστε να αποταθώ σε άλλα αρμόδια τμήματα.

Σας ςυχαριστώ,
Μετα τιμής
Κυριάκος Ταπακούδης

Υ.Γ. Θα περιμένω απάντηση σας, και μετά θα κοινοποιήσω την επιστολή μου προς την εφημερίδα ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.